VoIP communicatieplatform
invitel maakt samen met u een weloverwogen keuze voor het communicatieplatform dat het beste aansluit bij úw specifieke communicatiedoelstellingen.
Om tot een goede en passende keuze te komen voor een nieuw communicatieplatform (of een uitbreiding van uw huidige telefonieplatform) dient u diverse variabelen mee te wegen, zoals:
• Inhouse plaatsen of outhouse laten beheren;
• Koppeling aan en integratie met uw mobiele telefonie omgeving;
• Toevoegen van unified communications functionaliteiten;
• Mate van integratie met uw kantoorautomatisering;
• Gewenste functionaliteit en flexibiliteit.
Een nieuw of gemodificeerd communicatieplatform kent over het algemeen een afschrijvingstermijn van 6 tot 8 jaren. Grondige kennis van de leveranciersmarkt, de huidige mogelijkheden en de eventuele valkuilen zijn voorwaarden voor een succesvolle uitrol. Voorafgaand aan een vervangings- of uitbreidingstraject zijn tevens het formuleren van uw communicatiedoelstellingen en het opstellen van een heldere toekomstvisie belangrijke randvoorwaarden, die u ook helpen om een verhoogde mate van acceptatie onder uw eindgebruikers te bewerkstelligen.